مراسم بزرگداشت شهدای انفجار دانشگاه کابل

دانشجویان و مردم انقلابی مقابل سفارت  افغانستان برای ابراز همدردی با ملت افغانستان در پی حادثه تروریستی  دانشگاه کابل تجمع کردند.

 دانشجویان انقلابی با تجمع مقابل سفارت افغانستان، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی دانشگاه کابل و روشن کردن شمع به یاد شهدای این حادثه با مردم افغانستان همدردی کردند.

یادبود سومین روز شهادت دانشجویان دانشگاه کابل

جمعی از دانشجویان ایرانی و افغانستانی عصر روز پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۹ با حضور مقابل سفارت افغانستان در تهران با خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی دانشگاه کابل با روشن کردن شمع ابراز همدردی کردند. ۱۲ آبان و همزمان با افتتاحیه نمایشگاه کتاب مشترک ایران و افغانستان در دانشگاه کابل، گروه تروریستی داعش در یک اقدام تروریستی ۳۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه را به شهادت رساندند.

عصر روز پنج شنبه 15 آبان ماه برنامه یادبود و ابراز همدردی با حادثه دیدگان عملیات تروریستی داعش در  دانشگاه کابل مقابل کنسولگری  افغانستان در تهران برگزار شد.

لازم به توضیح است که تجمع برای برگزاری مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی دانشگاه کابل که قرار بود در خیابان پاکستان برگزار شود جهت هم‌افزایی با سایر دانشگاه‌ها که قصد برگزاری تجمع مقابل سفارت افغانستان را داشتند در مقابل سفارت افغانستان واقع در شهرک غرب،بلوار خوردین، خیابان ایران زمین برگزار گردید.

مروری بر تجمع مقابل سفارت افغانستان در محکومیت حادثه تروریستی دانشگاه کابل